Повідомляємо, що у зв’язку з обмеженістю бюджетного фінансування послуг на відправлення поштової кореспонденції, нестабільною роботою відділень поштового зв'язку, масовим виїздом громадян з місць постійного проживання, відправка вихідної кореспонденції Перечинского районного суду Закарпатської області (судових повісток, копій судових рішень, інших повідомлень суду) засобами поштового зв’язку тимчасово припинена.
З метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань рекомендуємо:
- при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номери телефонів власні та інших учасників судової справи;
- використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток та іншої інформації із суду;
- ознайомлюватись з датою призначення справи до розгляду на веб-сайті Перечинського районного суду Закарпатської області у розділі «Список справ, призначених до розгляду»;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою;
- телефонувати до канцелярії суду (03145) 2-11-96;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд», для чого необхідно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (створити поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі Судової влади України за посиланням https://id.court.gov.ua/.
- для відображення справи у Вашому особистому електронному кабінеті необхідно через особистий електронний кабінет у підсистемі «Електронний суд» подати заяву про внесення даних реєстраційного номера облікової картки платника податків до додаткових відомостей про учасника справи, в якій буде зазначений Ваш реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Про відновлення відправки поштової кореспонденції буде повідомлено.
Пресслужба суду