flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Запрацював «Електронний суд»!

02 січня 2019, 13:45

   Наказом Державної судової адміністрації від 22 грудня 2018 року №628 «Про проведення тестування підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах» запроваджено тестовий режим експлуатації підсистеми «Електронний суд» у всіх місцевих та апеляційних судах України (пілотних судах).

   Тобто, починаючи з 22 грудня 2018 року судам необхідно керуватися вимогами Розділу ХІ Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року №30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 березня 2018 року №17 зі змінами) (далі – Положення) згідно якого приймання та реєстрація надісланих учасниками судового процесу процесуальних документів повинна здійснюватися з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які вони мають створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.

   Приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих з електронної пошти з доменним іменем «@mail.com» або з будь-яких інших доменних імен, не здійснюється.

   Документи подаються за допомогою електронного кабінету в форматі електронного документу (далі – ЕД) та електронної копії паперового документу (далі – ЕКПД). Суди приймають подані ЕД як оригінали документів, а ЕКПД, як завірені копії оригіналів документів та можуть вимагати надання їх оригіналів для перевірки.

   Перевірка електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису здійснюється відповідальними працівниками апаратів судів засобами автоматизованої системи документообігу суду.

   До моменту підключення судів до модуля «Автоматизований розподіл» реєстрація та авто розподіл надісланих з електронного кабінету процесуальних документів здійснюється у порядку, визначеному Положенням у редакції від 15 вересня 2016 року.

 

 

   Прес-секретар суду